JULIO ANEIROS LA LUCHA IMPRESCINDIBLE

JULIO ANEIROS LA LUCHA IMPRESCINDIBLE. LA LUCHA IMPRESCINDIBLE FERROLANO

Editorial:
EMBORA
Año de edición:
ISBN:
978-84-95460-34-9
Páginas:
213
Encuadernación:
perfect
Disponibilidad:
Disponible en 5 días

18,00 €
Comprar


Autor: Varios
Colección: FUCO BUXÁN
Formato: 14,5 x 21
Edición: primeira (xuño 2004)
Idioma: galego-castelán
Páxinas: 248
Encuadernación: rústica
ISBN: 84-95460-34-3

A Asociación Fuco Buxán foi constituída -entre outros fins- para revitalizar as ideas progresistas mediante o debate das mesmas e para rescatar a Memoria Histórica, ameazada polos intentos de determinadas instancias en revisala e adaptala á súa particular mensaxe. A Memoria Histórica é un arma de futuro e non un simple exercicio de recoñecemento histórico. Se os mozos de hoxe non recollen a testemuña de compromiso pola liberdade e os dereitos laborais; existe o risco -ben o vemos- de que as traballadas conquistas sociais de onte pérdanse coa indiferenza e a apatía de hoxe. Tampouco este libro, e o acto do que naceu, é unha homenaxe ao labor dun individuo illado; Julio Aneiros nunca o aceptaría, por máis que acumule méritos suficientes para merecelo. O recoñecemento, materializado na persoa deste sindicalista de Bazán, éo a todo un colectivo de homes e mulleres que empuxaron o carro da historia cara á liberdade. Este libro recolle as diferentes achegas literarias e artísticas dirixidas á persoa de Julio Aneiros polos seus amigos e polos representantes das diversas entidades sindicais, políticas, cidadáns, así como polos representantes das diversas Administracións. Non é, polo tanto, unha autobiografía de Julio Aneiros, pero si se aproxima na práctica a unha biografía deste home exemplar.


La Asociación Fuco Buxán fue constituida -entre otros fines- para revitalizar las ideas progresistas mediante el debate de las mismas y para rescatar la Memoria Histórica, amenazada por los intentos de determinadas instancias en revisarla y adaptarla a su particular mensaje.


La Memoria Histórica es un arma de futuro y no un simple ejercicio de reconocimiento histórico. Si los jóvenes de hoy no recogen el testigo de compromiso por la libertad y los derechos laborales; existe el riesgo -bien lo vemos- de que las trabajadas conquistas sociales de ayer se pierdan con la indiferencia y la apatía de hoy.


Tampoco este libro, y el acto del que nació, es un homenaje a la labor de un individuo aislado; Julio Aneiros nunca lo aceptaría, por más que haya acumulado méritos suficientes para merecerlo. El reconocimiento, materializado en la persona de este sindicalista de Bazán, lo es a todo un colectivo de hombres y mujeres que han empujado el carro de la historia hacia la libertad.





Este libro recoge las diferentes aportaciones literarias y artísticas dirigidas a la persona de Julio Aneiros por sus amigos y por los representantes de las diversas entidades sindicales, políticas, ciudadanas, así como por los representantes de las diversas Administraciones. No es, por lo tanto, una autobiografía de Julio Aneiros, pero sí se aproxima en la práctica a una biografía de este hombre ejemplar.