SCHUBERT VA MORIR DE SIFILIS (PREMI GABRIEL FERRATER 2026)

SCHUBERT VA MORIR DE SIFILIS (PREMI GABRIEL FERRATER 2026). XXIV PREMI DE POESIA SANT CUGAT A LA MEMORIA DE GABRIEL FERRATER 2026

Editorial:
EDICIONS 62
Año de edición:
ISBN:
978-84-297-8382-7
Páginas:
112
Disponibilidad:
Consulte previamente la disponibilidad

17,90 €

L'última gran revelació de la poesia catalanaEn pocs anys, Eduard Olesti ha guanyat el premi Amadeu Oller (2022), l'Ausiàs March de Gandia (2023) i, ara, el Premi Sant Cugat a la memòria de Gabriel Ferrater.
Schubert va morir de sífilis proposa un recorregut per escenaris diversos de la vida urbana contemporània, amb una especial atenció a les relacions intergeneracionals. Qui hagi llegit els llibres anteriors de l'autor hi reconeixerà la seva veu inconfusible, a estones provocadora i sovint carregada d'humor crític. La fresca radicalitat de la proposta poètica d'Eduard Olesti ha merescut la unanimitat del jurat del premi Ferrater.

Otros libros del autor

  • GOSSOS DEMPEUS
    Titulo del libro
    GOSSOS DEMPEUS
    OLESTI, EDUARD
    RECÍBELO EN 48H

    18,90 €

  • GOSSOS DEMPEUS
    Titulo del libro
    GOSSOS DEMPEUS
    OLESTI, EDUARD
    Consulte previamente la disponibilidad

    8,99 €