TEMPS DE SEGONA MÀ (NOVA EDICIÓ REVISADA)

TEMPS DE SEGONA MÀ (NOVA EDICIÓ REVISADA). LA FI DE L'HOME ROIG

Editorial:
RAYO VERDE EDITORIAL
Año de edición:
Materia
PROSA, NO FICCIÓN
ISBN:
978-84-17925-98-7
Páginas:
560
Encuadernación:
Rústica
Colección:
RAYOS GLOBULARES
Disponibilidad:
RECÍBELO EN 48H

24,95 €
Comprar

Temps de segona mà: La fi de l'home roig és una obra que parla dels últims vint anys de la història de Rússia i de com el final del règim soviètic ha afectat les persones que creien fermament que aquest règim era l'única forma ètica de vida. Des d'un moment inicial de confusió, amb les promeses de capitalisme de Gorbatxov (que per a la majoria no era res positiu, sinó el mal contra el qual havien lluitat tota la seva vida), fins a arribar al moment actual, en què molts es pregunten per què Rússia, amb la seva grandesa, no els proporciona més possibilitats d'una vida feliç i pròspera.

Amb els ulls d'una dona de lletres, Svetlana Aleksiévitx explica com va ser el comunisme a Rússia mitjançant entrevistes on es recullen vides del socialisme, persones que transmeten a l'autora les seves pors, les seves esperances.

Aleksiévitx fa preguntes no només sobre el socialisme, sinó sobre l'amor, la gelosia, la infància, la vellesa… Ella pregunta per entendre aquest espai petit que és l'ésser humà. Al capdavall, és allà on tot passa.

Otros libros del autor

  • LA PREGÀRIA DE TXERNÒBIL
    Titulo del libro
    LA PREGÀRIA DE TXERNÒBIL
    ALEKSIÉVITX, SVETLANA
    Els solos i corals entonats per aquells afectats personalment per Txernòbil fan sentir una proximitat esgarrifosa a ...
    RECÍBELO EN 48H

    21,90 €

  • ELS NOIS DE ZINC
    Titulo del libro
    ELS NOIS DE ZINC
    ALEKSIÉVITX, SVETLANA
    Milers de soldats van morir durant la incursió russa a Afganistan entre 1979 i 1985 i foren retornats a Rússia en ta...
    RECIBELO EN 48H

    21,90 €

  • ULTIMS TESTIMONIS
    Titulo del libro
    ULTIMS TESTIMONIS
    ALEKSIÉVITX, SVETLANA
    La Segona Guerra Mundial va deixar al seu pas per territori soviètic milions de víctimes infantils. Últims testimoni...
    PREVENTA (recíbelo cuando se publique)

    21,90 €

  • LA GUERRA NO TÉ CARA DE DONA
    Titulo del libro
    LA GUERRA NO TÉ CARA DE DONA
    ALEKSIÉVITX, SVETLANA
    Gairebé un milió de dones van combatre a les files de l?Exèrcit Roig durant la Segona Guerra Mundial. Aquest llibre ...
    RECÍBELO EN 48H

    21,90 €